Yüksel Kardeşler Kahvaltı ve Cafe

Ispanak, peynir ve patatesli gözleme
Gözleme, birçok yerde bulunabilen, güzel bir yiyecek. Lakin, tadı tuzu yerinde, güzel bir gözleme bulmak pek kolay değil. Şehremini'de, Küçük Saray'ın köşesinde bulunan Yükseller, güzel gözleme yapıyor. Gözlemeyi açan teyze Kastamonulu. Benim tercihim etli ekmek ve ıspanaklı gözleme. Etli ekmek hafif ve lezzetli.

Etli ekmek. İçinde kıyma ve soğan var


Yüksel Kardeşler'e etli ekmek yemek için uğruyorum. Yanımdaki arkadaşlarımdan birisi ıspanaklı söyledi mi, benim menü tamamdır. Dilediğiniz kambinasyonu kendiniz oluşturabilirsiniz. Arkadaşım ıspanak, peynir ve patatesli bir gözleme yaptırdı. Patatesli gözleme sevmesem de, bence gayet güzeldi.

Gözlemeler sac üzerinde pişerken, üzerlerine tereyağ sürülüyor.
Sac üzerinde gözleme
Teyze gözlemeyi güzel yapıyor
Sol yön Küçük Saray, sağ yön Mevlanakapı'ya gidiyor.

Çocukluğumda, Küçük Saray'a çıkan bir sokakta bulunan bisikletçiye gelirdim. O bahaneyle aradan turşuyu da çıkarırdım, Adalı'dan. Bu yüzden Yüksel Kardeşler çok sevdiğim bir yerde bulunuyor. Yolum düşerse, mutlaka bir etli ekmek götürüyorum. Burada kahvaltı yapmadığım için, hakkında yazamıyorum.

Menü

 
Yüksel Kardeşler Kahvaltı ve Cafe
Küçük Saray Meydanı Cad. No: 19/F
Şehremini / Fatih / İstanbul
212 584 04 48
536 470 91 42
yuksellercafe@hotmail.com 

Yorumlar

  1. kahvaltı için birebir,sıcak samimi bir mekan,salaş yerleri sevenler gidebilir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder